środa, 3 maja 2017

O mnie



Nazywam się Przemiła Kościelna. Z zawodu jestem pedagogiem ale zajmuję się także malarstwem i ilustracją. Moją pasją i spełnionym marzeniem są psy i konie. Od 1990 roku hoduję setery angielskie z przydomkiem "z Balickiego Parku", a zamiłowanie do koni pozwoliło mi odkryć hipoterapię.
Moje doświadczenia z psami i końmi pozwoliły mi prowadzić obsrwacje zachowań tych zwierząt w stadzie i z czasem ułozyły sie w pewną całość, która dała mi odpowieź na nurtujące mnie pytania.
Napisałam tę książkę, ponieważ zawsze najważniejsza była dla mnie rodzina. Gdy w mojej rodzinie zaczęlo się źle dziać, zadałam ważne pytanie: jak naprawdę powinno być? Nieoczekiwanie odpowiedzi na  udzieliły mi psy.
Inspiracją jest dla mnie także Monty Roberts i jego odkrycia.
Idąc dalej ich tropem nadal będę prowadzić moje obserwacje.